لیزر موهای زائد صورت با لیزر الکساندرایت
نوشته شده توسط : mehdi

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد
1- لیزر الکساندرایت با طول موج 1 نانومتر.
لیزر Alexandrite (Apogee) یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزری در جهان برای از بین بردن موهای زائد است ، این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure تولید شده است. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده ، قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است.

در بین روشهای موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد ، این دستگاه بیشترین کارایی و کمترین ریسک را دارد. لیزر موهای زائد الکساندرایت مدت زیادی دوام خواهد داشت ، عوارض جانبی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می کند.

 

2- لیزر دیود با طول موج 810 نانومتر:
این لیزر برای انواع پوست حتی انواع پوست تیره قابل استفاده است و به دلیل نفوذ زیاد در عمق پوست می تواند موهای زیر پوست را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دیود ؛ لیزر Lightsheer توسط شرکت آمریکایی Lumenis تولید می شود.

2- لیزر Nd-YAG با طول موج 1 نانومتر.
این لیزر برای از بین بردن موهای زائد روی پوست تیره و بسیار تیره (انواع 5 و 6) استفاده می شود و برای موارد خاص استفاده می شود.

4- IPL
به دلیل هزینه کم ، در دسترس بودن و سهولت استفاده بسیار محبوب شده است. این اصلاً لیزر نیست و در واقع یک نور پالسی قوی است که توسط لامپ زنون تولید می شود و مانند لیزر به سطح پوست می درخشد. بلکه از نظر تأثیر آن بر موهای زائد و تعداد جلسات لیزر موهای زائد متفاوت است.


لیزر موهای زائد به یکی از رایج ترین روش های حذف موهای زائد بدن تبدیل شده است و در سال های اخیر تقاضا برای لیزر موهای زائد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. سالن های اپیلاسیون ، تیغ ، موم ، پیرایشگر و اپیلاتور و همچنین جوش های سرسیاه و موهای زیر جلدی را حذف کنید. اما لیزر موهای زائد ، مانند هر فناوری جدیدی که می تواند از آن سوءاستفاده کند ، بسیاری از افرادی را که بدون مطالعه قبلی و تنها بر اساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر ، لیزر موهای زائد انجام داده اند ، ناامید کرده است. در این مقاله سعی می کنیم با ارائه اطلاعات مهم در این زمینه و معرفی روش صحیح انتخاب مرکز مناسب لیزر موهای زائد ، تجربه تلخ هدر دادن پول و زمان و از همه مهمتر به خطر انداختن سلامتی خود را به خطر بیندازیم.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
نور لیزر هر چیزی را که رنگ تیره دارد گرم می کند و می سوزاند. با گرم کردن و سوزاندن موهای تیره درون فولیکول مو ، خود فولیکول آسیب دیده و از بین می رود. هر یک از موهای بدن ما دارای چرخه ای از رشد و آرامش هستند. در هر زمان ، بیشتر موهای بدن ما در مرحله استراحت و بخش کوچکی در مرحله رشد است.

اگر فولیکول مو در مرحله استراحت در حین لیزر موهای زائد باشد ، پرتو لیزر بر آن تأثیر نمی گذارد. به همین دلیل چندین جلسه لیزر درمانی در فواصل منظم برای از بین بردن تمام موها مورد نیاز است. با هر جلسه اپیلاسیون ، چندین فولیکول مو فعال می سوزد و در نهایت همه موها پس از مدتی از بین می روند.

 

نحوه انجام لیزر موهای زائد صورت با لیزر الکساندرایت

انواع لیزر موهای زائد
عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تأثیر می گذارد ، که توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود که از آن برای حذف موهای بدن از دستگاه های مختلف استفاده می کند.

بسته به رنگ مو ، نوع پوست ، ضخامت مو و ناحیه لیزر موهای زائد ، یکی از دستگاه های زیر برای برنامه ریزی جلسات لیزر مو استفاده می شود:




:: برچسب‌ها: انواع لیزر موهای زائد , لیزر الکساندرایت , لیزر موهای زائد , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: